Waar wij voor staan

Wie is ISSYS ICT?

ISSYS ICT is onderdeel van de Vincere Groep: een groep van zeven bedrijven met meer dan 400 werknemers verspreidt over Nederland. Wij zijn gevestigd in Alkmaar, op 3 minuten loopafstand van bushalte Hogeschool Alkmaar, in een modern kantoor met flexwerkplekken. In de meer dan 15 jaar dat wij bestaan bieden wij steeds meer bedrijven de mogelijkheid om efficiënter en daardoor effectiever te werken middels tal van oplossingen: van digitale werkplekken die overal beschikbaar zijn tot de automatisering van bedrijfsprocessen.

Om succesvol te blijven, moeten we samenwerken en als team winnen. Hoe we dit doen en de manier waarop we dit doen, hebben we gedefinieerd in vijf kernwaarden die onze persoonlijkheid weerspiegelen:

16+
Jaren ervaring
60+
Medewerkers
400+
Klanten
3000+
Ontzorgde locaties

...

Oftewel: het kaf van het koren scheiden!

Houd het simpel

Technologie is vaak ingewikkeld, dus wat bedoelen wij dan met ‘houd het simpel’? Op veel ‘simpele’ vragen is namelijk vaak geen simpel antwoord te geven. In ons denken en doen proberen wij daarom pragmatisch te blijven door eerst te kijken naar wat de echte problemen zijn achter de vragen van klanten. Wanneer dat duidelijk is, vallen veel puzzelstukjes voor ons op hun plek en volgt er een ‘aha-moment’. Dat geldt niet alleen voor communicatie richting de klant, maar ook voor communicatie met elkaar.

Wij willen daarmee voorkomen dat de oplossingen die wij voorstellen als omslachtig worden ervaren door de mensen die er mee gaan werken, waardoor er niet mee, maar omheen gewerkt gaat worden. Dat betekent voor ons het kaf van het koren scheiden door elkaar onderling goed genoeg te begrijpen om te weten wat er nodig is, en kundig genoeg zijn om te weten wat weggelaten kan worden. Dit proberen wij – hoe ingewikkeld dan ook – te vertalen naar een gebruiksvriendelijke oplossing waar de klant ook echt mee geholpen is.

Heb plezier

Voldoening in je werk vinden wij belangrijk, en dat gaat verder dan het hebben van een ‘leuke baan’.  Een groot gedeelte van je week werk je namelijk, waarin wij het belangrijk vinden dat er veel afwisseling is, maar ook weer niet zo veel dat je er stress van krijgt.

Daarnaast hoort er bij inspanning ook ontspanning, en terwijl wij er altijd samen voor gaan, nemen we onszelf daarbij niet altijd even serieus. Wij vinden het belangrijk dat de ruimte er is om ergens samen de humor van in te zien; natuurlijk niet altijd, maar op genoeg momenten door de gehele week.

...

Plezier is meer dan een ‘leuke baan’.

...

Openheid, eerlijkheid en vertrouwen!

Win als een team

Net als in veel andere organisaties hebben wij afdelingen en bijbehorende verantwoordelijkheden. Al werkt dat goed en weet iedereen daardoor waar hij of zij aan toe is, wil de klant gewoon goede dienstverlening van ons, en het maakt hem of haar niet uit wie daar bij ons voor verantwoordelijk is.

Wij geloven dat die verantwoordelijkheid bij iedereen ligt, en dat wij onszelf klantgericht moeten organiseren. Wat daarvoor van belang is, is dat wij elkaar weten te vinden en open en eerlijk naar elkaar zijn, en daardoor afdelingsoverstijgend kunnen werken. Door te vertrouwen in elkaar en verantwoordelijkheid te nemen en te geven werken en winnen wij iedere dag samen als een team.

Overtref verwachtingen

Dat klantgerichtheid belangrijk is, dat weten we wel. Maar wat is nu een klantgerichte houding? Voor ons betekent dit dat wij de verwachtingen van klanten willen overtreffen. Wat is daar voor nodig? Soms maar heel weinig. Een voorbeeld daarvan is door een klant terug te bellen nadat hij of zij is geholpen om te vragen of het gelukt is, of het duidelijk is, en of de klant ook echt is geholpen.

Naast dat wij zeggen wat wij gaan doen, en doen wat wij zeggen wat wij gaan doen, proberen wij altijd meer te doen dan wat van ons wordt verwacht. Ons doel? Om iedere dag minstens één iemand fan te maken van ons bedrijf. Dat je in korte tijd al veel bereikt als één iemand dat doet is duidelijk, maar wat als iedereen meedoet?

...

Is de klant ook echt geholpen?

...

Je persoonlijke ontwikkeling staat nooit stil!

Streef vooruitgang na

Wij werken in een omgeving die iedere dag weer ontwikkeld, en om te winnen als een team dienen wij in pas te lopen met die ontwikkelingen. Daarnaast willen wij incidenten altijd voorkomen voordat zij zich voordoen, en zijn wij niet bang om de manier waarop wij werken te veranderen om onszelf te verbeteren. Dit doen wij door iedereen te stimuleren zijn of haar kennis op pijl te houden, en naast dat wij jou daar in tegemoet komen organiseren wij ook voor elkaar genoeg gelegenheden om kennis te delen, waardoor je persoonlijke ontwikkeling nooit stilstaat.